TALLER 24CA11EI007 - Més enllà de la lectoescritura
6 de maig de 2024
13 de juny de 2024
10 hores
40 (més de 80 inscripcions realitzades)
a distància
18 de març de 2024
25 de març de 2024
8 d'abril de 2024
06/05/2024 - 17:30 a 20:00
20/05/2024 - 17:30 a 20:00
10/06/2024 - 17:30 a 20:00
13/06/2024 - 17:30 a 20:00
Ponents
Gino Ferri

• Generar estratègies que permeten el tractament integrat dels diferents llenguatges a l'aula d'Educació Infantil mitjançant el coneixement dels processos d'adquisició d'aquests.
  • Dissenyar, planificar, implementar i avaluar propostes educatives on es contemple el tractament globalitzat dels llenguatges en contextos significatius.
  • Conéixer i comprendre la complexitat dels processos de lectura i escriptura.
  • Conéixer el paper del docent en la adquisició del procés lector i escriptor de l'alumnat.
  • Conéixer experiències d'aprenentatge significatiu en el segon cicle d'Educació Infantil.
  • Reflexionar sobre les pràctiques actuals sobre els mètodes d'ensenyament de la lectura i l'escriptura en l'Educació Infantil.
    • El paper del docent en l'adquisició del procés lector i escriptor de l'alumnat.
    • Experiències d'aprenentatge significatiu en el segon cicle d'Educació Infantil.
    • Reflexió sobre els mètodes d'ensenyament.
    • Coneixement de la complexitat dels processos de lectura i escriptura.
      • Personal docent i no docent dels centres educatius de la Comunitat Valenciana.
        • Tindran prioritat els següents grups docents:
        • 1. Professorat d'Educació Infantil, funcionari de la GVA.
        • 2. Educadors i educadors d'escoles infantils de la GVA.
        • 3. Professorat d'Intervenció sociocomunitària (FP) de la GVA.
        • 4. Resta de professorat per ordre d'inscripció.
        • La confirmació de participació en el curs implica la seua realització i participació en cas de ser seleccionat/da.
        • El fet de no complir aquesta condició pot suposar la no admissió en futures accions formatives.
        • Per a poder obtindre la certificació serà imprescindible assistir, almenys, al 85% de les sessions.
        • Tindran prioritat els participants amb destinació en centres adscrits al CEFIRE de Castelló
        Observacions
          • El taller consta de 10 hores presencials (síncrones) a través de la plataforma Teams.