Servei de Formació del Professorat
Taller 24IN99IN068 - Estratègies metodològiques en el disseny de programacions multinivell
Ofertat per CEFIRE Específic d'Educació Inclusiva
Dades generals
Educació inclusiva
10 d'abril de 2024
24 d'abril de 2024
9 hores
30 (més de 60 inscripcions realitzades)
a distància
Terminis D'inscripció
19 de febrer de 2024
19 de març de 2024
25 de març de 2024
10/04/2024 - 16:30 a 19:30
17/04/2024 - 16:30 a 19:30
24/04/2024 - 16:30 a 19:30
Ponents
Lorenzo Cuesta Berroy

Objectius
  • Dotar al professorat d'eines pràctiques per a la inclusió.
  • OBJECTIUS ESPECÍFICS D'AQUESTA ACCIÓ FORMATIVA:
  • Conéixer diferents realitats educatives i detectar situacions que demanden diferents nivells de resposta educativa.
  • Crear entorns educatius que ajuden a l'aplicació d'un model educatiu inclusiu i equitatiu.
  • Dissenyar propostes curriculars flexibles, obertes i accessibles.
  • Dissenyar situacions d'aprenentatge accessibles amb activitats multinivell.
  • Conéixer i aplicar ferramentes i recursos metodològics que faciliten la implementació a l'aula de mesures de resposta II, III, IV.
Continguts
  • Eines pràctiques per a la inclusió.
  • CONTINGUTS ESPECÍFICS D'AQUESTA ACCIÓ FORMATIVA:
  • Inclusió educativa i principis del Disseny Universal d'Aprenentatge.
  • Detecció de barreres en les nostres aules.
  • Programació multinivell.
  • Expressió del coneixement i avaluació.
Dirigit A
    • Professorat en general. Admissió per ordre d'inscripció.
    Condicions
      • Segons l'Ordre 65/2012, de 26 d'octubre, de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació, que estableix el model de formació permanent del professorat i el disseny, reconeixement i registre de les activitats formatives, la baixa no justificada en alguna activitat es podrà penalitzar amb la no admissió en posteriors accions formatives durant els 12 mesos següents a l'efectivitat de la baixa.
      Observacions
        • Aquest taller serà síncrono en TEAMS i AULES.
        • 3 sessions: 10, 17 i 24 d'abril.
        • Horari: 16.30 a 19.30 hores.
        Termes Consultar inscripcions