Curs 24EL96IN004 - El stop motion i altres tècniques d'animació com a recurs educatiu
Ofertat per CEFIRE d'Elda
General àmbit artísticoexpressiu
9 d'abril de 2024
13 de maig de 2024
30 hores
45 (75 inscripcions realitzades)
CEFIRE d'Elda (semipresencial)
Elda (Alacant)
20 de febrer de 2024
25 de març de 2024
8 d'abril de 2024
09/04/2024
20/04/2024 - 09:00 a 13:00
04/05/2024 - 09:00 a 13:00
13/05/2024
Ponents
Manuel Ferri Gandía
Vicente Molina Pardo

• Promoure una actualització pedagògica a l'àmbit artisticoexpressiu afavorint el treball col·laboratiu i en context.
  • Fomentar l'expressió artística i/o física, com a generadores de coneixement, potenciant el pensament divergent i la creativitat.
  • Mostrar les possibilitats de l'animació com a ferramenta per a la dinamització de l'ensenyança.
  • Experimentar en el camp de la plàstica.
  • Servir de pont entre diverses assignatures a través de l'estudi i el desenrotllament de projectes basats en tècniques d'animació.
  • Posar a l'alumnat en contacte amb les diverses tècniques d'animació ajudant-se de càmeres digitals, tauletes, mòbils i senzills programes d'edició.
  • Endinsar-se en el camp de l'animació de forma gradual i accessible a tot tipus d'alumnat, l'experiència del qual en este camp no és necessària.
  • Motivar el treball en grup i el desenrotllament de projectes artístics.
  • Desenrotllar les habilitats visuals, matemàtiques, plàstiques i creatives
      • Podrà participar:
      • Docents funcionaris de carrera i interins amb destinació en centres no universitaris de titularitat GVA
      • Personal tècnic educatiu amb destinació en centres no universitaris de titularitat GVA
      • El personal laboral o de centres privats i/o concertats no podran participar d'aquesta convocatòria d'administracions públiques.
        • El format del curs serà semiprensencial. Es realitzaran dos sessions presencials de 4 hores (8 hores en total)
        • Dissabte 20 de abril de 9 a 13h.
        • Dissabte 4 de maig de 9 a 13h.
        • La resta a través de la plataforma Aules (22 hores) .