Curs 24CA66EA004 - Tertúlies Dialògiques a FPA: aprenentatges del segle XXI
3 de maig de 2024
14 de juny de 2024
20 hores
30 (50 inscripcions realitzades)
a distància
15 de març de 2024
11 d'abril de 2024
28 d'abril de 2024
03/05/2024 - 16:00 a 18:00
17/05/2024 - 16:00 a 18:00
31/05/2024 - 16:00 a 18:00
14/06/2024 - 16:00 a 18:00
Ponents
Rafa Armero Torres

• Difondre propostes metodològiques innovadores.
  • Proporcionar estratègies de pràctiques docents en contextos socioeducatius diversos.
  • Conéixer els principis, les modalitats i els beneficis de les Tertúlies Dialògiques com a metodologia d'aprenentatge basada en el diàleg creatiu i la participació igualitària.
  • Aplicar les Tertúlies Dialògiques en diferents àmbits del coneixement, com la literatura, l'escriptura, l'art i altres contextos.
  • Desenvolupar competències de sensibilització creativa, comunicació i comprensió mitjançant activitats que estimulen l'expressió, l'escolta, la interpretació i la reflexió crítica.
  • Fomentar l'aprenentatge significatiu i la innovació educativa,mitjançant sessions de coaching creatiu.
  • Promoure la transformació de la concepció de l'ensenyament, del docent i de l'alumnat, mitjançant la creació d'espais d'interacció més oberts, equitatius i desafiadors.
  • Adaptació de propostes metodològiques a contextos educatius diversos.
  • Aplicació d'estratègies docents adequades a aules diverses.
  • Les Tertúlies Dialògiques com a metodologia d'aprenentatge.
  • Desenvolupament de les competències de sensibilització, comunicació i comprensió.
  • L'aprenentatge significatiu en el procés d'ensenyament-aprenentatge.
  • Recursos didàctics i propostes d'intervenció educativa.
  • Accés al programa
    • Professorat de FPA en actiu.
    • Professorat de FP, IES, Orientadors.
    • Professionals de l'educació.
      • Al formar part de la convocatòria d'administracions públiques, va dirigit únicament al professorat funcionari públic de carrera, en pràctiques o interins, per aquest ordre.
      • Sessió presencial via TEAMS, obligatòria.
      Observacions
        • L'obtenció de l'apte implica l'assistència al menys d'un 85% de les horas programades.
        • Segons l'Ordre 65/2012, de 26 d'octubre, la baixa no justificada en alguna activitat es podrà penalitzar amb la no admisió en posteriors accions formatives al llarg dels 12 mesos següents a l'efectivitat de la baixa.