Jornades 24AI32CF025 - III Jornada Ciberseguretat Batoi
29 de febrer de 2024
1 de març de 2024
12 hores
70 (58 inscripcions realitzades)
CIPFP "Batoi"
Alcoi (Alacant)
Jaume Tortosa Valles
23 de gener de 2024
22 de febrer de 2024
26 de febrer de 2024
29/02/2024 - 09:00 a 18:00
01/03/2024 - 09:00 a 18:00
Ponents
Felix Gomez Marmol
Ramon Onrubia Perez
Jose Federico Muñoz Rubio
Ramon Llacer España
Jose Javier Pastor Valero

• Objectiu principal: donar l'oportunitat d'iniciar relacions entre les empreses dedicades i amb alguna vinculació amb el món professional de la ciberseguretat tant amb el centre com amb els mateixos alumnes.
    • Objectius secundaris: donar visibilitat al curs de ciberseguretat incentivar als alumnes amb tallers i competició a introduir-se en aquesta especialitat motivar als alumnes de grau superior per matricular-se al curs formació tant del professorat com de l'alumnat.
      • Dia 29 de febrer 2024
      • 9.00 h Presentació Jornada. Inici "competició" CTF
      • 9:15 h Xerrada coordinador Curs Especialització
      • 9:30 h Taula col·loqui professors i exalumnes
      • 10:30 h Xerrada a càrrec de Juanma, promoció 22-23
      • 11:00 h Parada per dinar
      • 11:30 h Xerrada d'Àngel, promoció 21-22
      • 12:00 h Xerrada a càrrec de Javier, promoció 22-23
      • 12.30 h Xerrada d'Enric, promoció 23-24
      • 13.00 h Xerrada d'Arturo, promoció 22-23
      • 13:30 h Xerrada a càrrec de Juan Emilio, promoció 22-23
      • 14:00 h Finalització primer dia "competició" CTF
      • 17:00 h Xerrada a la seu de Fundació Mutua Levante a càrrec de Luis Samblás
      • Dia 1 de març 2024
      • 9.00 h Presentació de la jornada. Continua la "competició" CTF
      • 9:30 h Xerrada de Jose Javier (Hackavis)
      • 10:15 h Xerrada Ramón Onrubia (Tècniques Xarxa/Blue Team)
      • 11:00 h Parada per dinar
      • 11:30 h Xerrada tècnica a càrrec de Ramon Llàcer (Lazarus)
      • 12.15 h Xerrada tècnica a càrrec Felix d'Universitat Múrcia (Cyber-Range)
      • 13.00 h Xerrada a càrrec de Josep Albors d'ESET
      • 14:00 h Parada per dinar
      • 15:30 h - 17:15 h Taller pràctic Raúl Ojeda (IA a Ciberseguretat)
      • 15:30 h - 17:15 h Taller pràctic Pep Muñoz (HoneyPot)
      • 17:00 h Finalització "competició" CTF i entrega de premis
      • 17:30 h Acte de cloenda i agraïments
      • Personal docent i personal tècnic educatiu amb destinació en centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana en els quals s'impartisquen els ensenyaments regulats per la Llei Orgànica d'Educació.
      • Personal docent i personal tècnic educatiu que preste serveis tècnics de suport educatiu als centres indicats en l'apartat anterior.
      • Personal que haja finalitzat els graus i màster que condueixen a l'obtenció de la titulació docent, sempre que es troben inscrits en alguna de les bosses de personal docent de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació i aquest personal no supose més del 50% de participació en l'activitat.
      • Requisits específics
      • Es detallen en cas que les activitats de formació estiguen destinades a professorat d'etapes determinades o col·lectius específics.
        • Acompliment d'un lloc de treball relacionat directament amb la temàtica de l'activitat.
        • Professorat d'especialitats docents relacionades directament amb la temàtica de l'activitat.
        • Ordre d'inscripció seguint el següent criteri:
          1. Personal docent en actiu en centres sostinguts amb fons públics. (De titularitat pública i privats concertats. Art. 108 LOE 2/2006).
          2. Personal tècnic educatiu en actiu en centres sostinguts amb fons públics. (De titularitat pública i privats concertats. Art. 108 LOE 2/2006).
          3. Personal inscrit en alguna de les bosses de personal docent de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació.
          4. Resta del professorat.
          Observacions
          • Es detallen les especificitats en el calendari, sessions síncrones, asíncrones, materials, etc.
          • Els cursos d'Administracions Públiques segons la RESOLUCIÓ de 5 de febrer de 2024, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoquen les accions formatives incloses en el Pla de formació del personal al servei de la Generalitat per a l'exercici 2024, van dirigits a:
          • Primera. Persones destinatàries
          • Poden participar en les activitats formatives indicades en l'annex I d'aquesta resolució el personal al servei de l'Administració de la Generalitat, gestionat per la Direcció General de Funció Pública, que reunisca els requisits específics establits, si és el cas, en cada activitat.
          • Fondo Social Europeo
          • La joranda es presencial i NO es treballa en cap plataforma AULES.