Servei de Formació del Professorat
30 de gener de 2024
5 de març de 2024
30 hores
30 (més de 60 inscripcions realitzades)
a distància
Cristina Cantero Gonzalez
Terminis D'inscripció
23 de novembre de 2023
16 de gener de 2024
24 de gener de 2024
Ponents
Cristina Alvarez Villanueva

• Sensibilitzar al professorat respecte a la inclusió educativa.
  • Reflexionar sobre les implicacions d'una escola inclusiva.
  • Formar al professorat d'atenció domiciliària en les normatives associades al Servei i els protocols d'actuació.
  • Conèixer el Servei d'Atenció Domiciliària.
  • Estandarditzar la metodologia i protocols d'actuació i gestió als CEEDs.
  • Sensibilitzar sobre la situació de l'alumnat d'atenció domilciiària i les famílies.
Continguts
  • Aspectes claus de l'escola inclusiva
  • L'atenció domiciliària.
  • Protocols d'actuació: protocols d'inici.
  • Protocols d'actuació: metodologia diària I.
  • Protocols d'actuació: metodologia diària II, aules virtuals.
  • Protocols d'actuació: protocol d'exàmens i tancament.
  • Diferències entre l'atenció domiciliària en l'ESO i Batxillerat.
Dirigit A
    • Professorat de l'especialitat d'Orientació Educativa, amb el següent ordre de prioritat:
    • 1. Orientadors/es interins amb plaça adjudicada en atenció domiciliària durant el curs 22/23.
    • 2. Orientadors/es interins que han tingut plaça adjudicada en atenció domiciliària en cursos anteriors.
    • 3. Orientadors/es interins.
    • 4. Resta d'orientadors/es.
    • 5. Equips directius.
    • 6. Resta de professorat de secundària.
    Condicions
      • Per a poder realitzar-se el curs, han de cobrir-se almenys el 85% de les places oferides.
      Observacions
        • Segons l'Ordre 65/2012,de 26 d'octubre, de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació, que estableix el model de formació permanent del professorat i el disseny, reconeixement i registre de les activitats formatives Art. 17.
        • 2. No es podrà participar en activitats formatives addicionals solapades en el temps si el còmput d'hores supera les 15 setmanals o es produeix coincidència de sessions.
        • Tindran preferència de participació, en igualtat de condicions, aquelles persones inscrites que no estiguen cursant cap altra activitat.
        • 4. La baixa no justificada en alguna activitat es podrà penalitzar amb la no admissió en posteriors accions formatives durant els 12 mesos següents a l'efectivitat de la baixa.
        Termes Consultar inscripcions