Curs a distància 24IN99IN012 - Alumnat amb TEA a les aules: Per on començar? 6a edició
Ofertat per CEFIRE Específic d'Educació Inclusiva
Educació inclusiva
5 de febrer de 2024
15 de març de 2024
30 hores
35 (més de 70 inscripcions realitzades)
a distància
12 de desembre de 2023
23 de gener de 2024
30 de gener de 2024
Ponents
Paula Benavent Bataller

• Sensibilitzar al professorat respecte a la inclusió educativa.
  • Reflexionar sobre les implicacions d'una escola inclusiva.
  • Què és el TEA? Comprendre per a intervenir més eficaçment.
  • Principis, objectius i orientacions per a l'ensenyament estructurat (TEACCH).
  • Aspectes lingüístics i comunicatius de les persones amb autisme i estratègies d'intervenció sòcio-comunicatives.
  • Comprendre les conductes de l'alumnat amb TEA per poder intervenir des d'un model de prevenció.
  • Conèixer recursos TIC i desenvolupar recursos educatius per a poder intervenir.
  • Aspectes claus de l'escola inclusiva
  • Aspectes claus de l'escola inclusiva.
  • Característiques del TEA.
  • L'ensenyament estructurat.
  • Aspectes lingüístics i comunicatius. Estratègies d'intervenció.
  • Suport conductual positiu.
  • Recursos i materials per a la intervenció.
    • El personal docent no universitari i el personal tècnic educatiu que preste serveis en centres educatius no universitaris de titularitat de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació.
      • Per poder realitzar l'activitat, el llistat definitiu de persones confirmades haurà de superar el 85% de places ofertades.
      • Aquest curs es desenvoluparà en línia mitjançant la plataforma Aules.
      Observacions
        • Segons l'Ordre 65/2012,de 26 d'octubre, de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació, que estableix el model de formació permanent del professorat i el disseny, reconeixement i registre de les activitats formatives Art. 17.
        • 2. No es podrà participar en activitats formatives addicionals solapades en el temps si el còmput d'hores supera les 15 setmanals o es produeix coincidència de sessions.
        • Tindran preferència de participació, en igualtat de condicions, aquelles persones inscrites que no estiguen cursant cap altra activitat.
        • 4. La baixa no justificada en alguna activitat es podrà penalitzar amb la no admissió en posteriors accions formatives durant els 12 mesos següents a l'efectivitat de la baixa.