Servei de Formació del Professorat
Jornades 23AQ71IN001 - Escola d'estiu 2023: Un nou paradigma educatiu
Ofertat per Innovació i Qualitat Educativa
Dades generals
Formació inicial
4 de juliol de 2023
5 de juliol de 2023
15 hores
120 (més de 240 inscripcions realitzades)
Escola D'art I Superior De Disseny De Valencia 
València (València)
Terminis D'inscripció
19 de maig de 2023
20 de juny de 2023
28 de juny de 2023
04/07/2023 - 09:00 a 19:00
05/07/2023 - 09:30 a 15:00
Ponents
M. Belen Jimenez Muñoz
Patricia Garcia Moya
Paula Sanjuan Belda
Pilar Gargallo Otero
Maria Reis Gallego Perales
Ana Hernandez Revuelta

Objectius
    • Conèixer les característiques principals del nou paradigma educatiu que cal desenvolupar a partir de la LOMLOE.
    • Incorporar a la pràctica professional diària les noves formes de programar i desenvolupar la tasca docent.
    • Conèixer les principals característiques de les situacions d'aprenentatge a desenvolupar amb la LOMLOE.
    • Elaborar una situació d'aprenentatge aplicable a la pròpia tasca docent habitual.
    • Conèixer les principals característiques dels projectes interdisciplinaris a desenvolupar amb la LOMLOE.
    • Elaborar un projecte interdisciplinari aplicable a la pròpia tasca docent habitual.
    • Posar en valor el treball cooperatiu i per àmbits.
    • Conèixer l'organització dels centres per a treballar les matèries per àmbits.
    Continguts
      • Nou paradigma educatiu

      • Marc normatiu

      • Autonomia del centre

      • Concreció curricular

      • Situació d’aprenentatge

      • Definició

      • Descripció dels elements curriculars

      • Organització

      • Instruments de recollida d’informació per a la valoració del progrés de l’alumnat

      • Projectes interdisciplinaris

      • Característiques dels projectes interdisciplinaris

      • Autonomia dels centres per a la definició dels projectes

      • Nivells on desenvolupar-los

      • Professorat que desenvolupa aquests projectes

      • Àmbits

      • Objectius de l’agrupació de matèries per àmbits de coneixement

      • Criteris a seguir per a l’agrupació de matèries

      • Contribució dels àmbits al desenvolupament de les competències específiques i assoliment del perfil d’eixida.

      Dirigit A
        • Professorat no universitari dels centres sostinguts amb fons públics de la Generalitat Valenciana
        Observacions
          Termes Consultar inscripcions