Servei de Formació del Professorat
Curs a distància 23IN99IN045 - El model RtI en la escuela inclusiva
Ofertat per CEFIRE Específic d'Educació Inclusiva
Dades generals
Educació inclusiva
11 de gener de 2023
22 de febrer de 2023
30 hores
30 (53 inscripcions realitzades)
a distància amb sessions presencials a a distància
Terminis D'inscripció
22 de novembre de 2022
15 de desembre de 2022
21 de desembre de 2022
11/01/2023 - 17:30 a 19:30
18/01/2023 - 17:30 a 19:30
01/02/2023 - 17:30 a 19:30
08/02/2023 - 17:30 a 19:30
15/02/2023 - 17:30 a 19:30
22/02/2023 - 17:30 a 19:30
Ponents
Raul Gutierrez Fresneda

Objectius
  • Sensibilitzar al professorat respecte a la inclusió educativa.
  • Reflexionar sobre les implicacions d'una escola inclusiva.
  • Identificar els components i el procés d'implementació del model de resposta a la intervenció primerenca (RtI).
  • Afavorir el coneixement de les aportacions que ens ofereix la nova llei educativa "LOMLOE" a través del Disseny Universal de l'Aprenentatge per a la millora de la resposta educativa a tot l'alumnat del grup-classe.
  • Conèixer les habilitats lingüístiques que més intervenen en el rendiment escolar en els primers nivells educatius d'Educació Primària i oferir propostes pràctiques per a la seva implementació a l'aula.
  • Dissenyar propostes d'actuació per a la prevenció i intervenció educativa de les habilitats bàsiques de l'aprenentatge a l'inici de l'escolaritat formal de manera inclusiva.
Continguts
  • Aspectes claus de l'escola inclusiva
  • Model de resposta a la intervenció: definició i principals components.
  • Disseny Universal d'Aprenentatge (DUA).
  • Habilitats constitutives de l'aprenentatge lingüístic des de l'evidència científica.
  • Recursos de prevenció i intervenció educativa en el primer cicle d'Educació Primària.
Dirigit A
    • 1.Professorat d'Educació Infantil i 1r cicle d'Educació Primària.
    • 2.Resta de professorat.
    Condicions
      • L'admissió serà per ordre d'inscripció, havent confirmat la participació tenint en compte el següent criteri:
      • Mestres i mestres que desenvolupen la seva labor en centres de titularitat pública.
      • Mestres i mestres que desenvolupen la seva labor en centres de titularitat concertada o privada.
      • Resta de professionals.
      Observacions
        • Es realitzaran 6 sessions presencials virtuals de dues hores de durada en les següents dates:
        • 11/01/2023, 17:30 a 19:30
        • 18/01/2023, 17:30 a 19:30
        • 1/02/2023, 17:30 a 19:30
        • 8/02/2023, 17:30 a 19:30
        • 15/02/2023, 17:30 a 19:30
        • 22/02/202, 17:30 a 19:30
        Termes Consultar inscripcions