Jornades 23HS88IN030 - II Jornades d'escoles associades a la UNESCO. Un nou contracte social per a l'educació
Ofertat per CEFIRE Específic d'Àmbit Humanístic Social
Humanístic
28 de març de 2023
29 de març de 2023
8 hores
250 (227 inscripcions realitzades)
on-line
15 de novembre de 2022
19 de març de 2023
26 de març de 2023
28/03/2023 - 16:30 a 20:30
29/03/2023 - 16:30 a 20:30
Ponents
Jesus Francisco Martinez Vargas
Sergio De La Fuente Torrecillas
Damian Devesa Devesa
Maria Del Carmen Canet Miralles
Maria Jose Nadal Morant
M. Belen Jimenez Muñoz
Aitana Ortiz Juan
Amparo Albacete Cremades
Joaquín Ruiz Abellán
Jesús Mª Arribas Blázquez
Clara Sanjose Devesa
Iciar Pilar Francoy Barreiro
Jose Francisco Perez Selles

• Actualitzar la formació del professorat en els enfocaments metodològics més innovadors, proporcionant nous recursos per a la seua aplicació en l'aula.
  • Analitzar els plantejaments didàctics que s'utilitzen en l'aula i la seua contribució al desenrotllament de les competències clau.
  • Actualitzar la formació del professorat en els enfocaments metodològics més innovadors, proporcionant nous recursos per a la seua aplicació a l'aula.
  • Analitzar els plantejaments didàctics que s'utilitzen a l'aula i la seua contribució al desenvolupament de les competències clau.
  • Objectius específics:
  • Capacitar a les escoles per a impulsar la innovació i la transformació, per a forjar futurs sostenibles i pacífics, basats en la justícia social, econòmica i ambiental.
  • Reforçar l'educació com ben públic i comú, garantint el dret a una educació de qualitat al llarg de tota la vida.
  • Establir un nou contracte social per a l'educació mitjançant actes individuals i col·lectius.
  • Promoure l'aprenentatge ecològic, intercultural i interdisciplinari.
    • Continguts específics del curs:
    • Repensar l'educació i ajudar a configurar el futur per a promoure el desenvolupament sostenible i la ciutadania mundial.
    • Actuacions per a reforçar el patrimoni comú de l'educació com a forma de benestar compartit.
    • Què hauríem de continuar fent?Què hauríem de deixar de fer?Què hauria de reinventar-se de manera creativa?
    • Accés a coneixements i a la seua producció desenvolupant al mateix temps la seua capacitat per a criticar-los i aplicar-los.
      • CRITERIS PRIORITARIS D'ADMISSIÓ DELS PARTICIPANTS
      • Dirigit a tot el professorat.
        • Ser docent no universitari amb destí en centres públics o en centres privats-concertats de la Comunitat Valenciana, o pertànyer a la borsa de treball de la Conselleria d'Educació de la Comunitat Valenciana.
        • Per a la selecció dels participants es tindrà en compte l'ordre d'inscripció.