Congrés 23SP62IN001 - I Congrés Educació i entorn rural
6 de febrer de 2023
11 de febrer de 2023
9 hores
150 (181 inscripcions realitzades)
diferents centres educatius de la Comunitat Valenciana
13 de gener de 2023
29 de gener de 2023
1 de febrer de 2023

• 1.- Promoure i potenciar el treball en equip entre el professorat de l'escola rural
  • 2.- Exposar, analitzar i prioritzar en grup les necessitats formatives específiques del professorat de les zones rurals
  • 3.- Dissenyar un pla de formació específic per atendre les demandes formatives del professorat de les zones rurals
  • Promoure i potenciar el treball en equip entre el professorat de l'escola rural.
  • Exposar, analitzar i prioritzar en grup les necessitats formatives específiques del professorat de les zones rurals.
  • Dissenyar un pla de formació específic per atendre les demandes formatives del professorat de les zones rurals.
  • Experiències educatives significatives
  • Necessitats formatives específiques del professorat de les zones rurals.
  • El valor de l'educació en l'entorn rural.
  • Nous escenaris educatius.
  • La inclusió educativa en l'entorn rural.
    • Professorat en general.
      • La selecció de participants es realitzarà atenent l'ordre d'inscripció i havent confirmat la participació.
      Observacions
        • Segons l'Ordre 65/2012, de 26 d'octubre, de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació, que estableix el model de formació permanent del professorat i el disseny, reconeixement i registre de les activitats formatives, la baixa no justificada en alguna activitat es podrà penalitzar amb la no admissió en posteriors accions formatives durant els 12 mesos següents a l'efectivitat de la baixa.
        • Per a conéixer tota la informació sobre el Congrés pots accedir a la següent pàgina web:

• Les dates i seus definitives seran les següents:
        • Dilluns 6 de febrer de 2023. Agres (coordina CEFIRE Alcoi).
        • Dimarts 7 de febrer de 2023. Aielo de Malferit (coordina CEFIRE Xàtiva).
        • Dimecres 8 de febrer de 2023. Benlloc (coordina CEFIRE Castelló).
        • Dijous 9 de febrer de 2023. Vilafranca (coordina CEFIRE Vinaròs).
        • Dissabte 11 de febrer de 2023. Aras de los Olmos (coordina CEFIRE Torrent).