Jornades 23EL71IN001 - Construint el currículum
17 de gener de 2023
31 de gener de 2023
10 hores
45 (67 inscripcions realitzades)
IES "La Melva"
Elda (Alacant)
21 de novembre de 2022
18 de desembre de 2022
10 de gener de 2023
17/01/2023 - 17:00 a 20:00
24/01/2023 - 17:00 a 20:30
31/01/2023 - 17:00 a 20:30

• Impulsar entre els docents l'actualització en les diferents disciplines.
  • Estimular la reflexió al voltant del procés d'ensenyament-aprenentatge i potenciar el canvi cap a les bones pràctiques.
  • Presentar i conèixer els objectius, principis, fins i característiques del sistema educatiu, sobre els quals s'assenta el currículum derivat de la LOMLOE, així com la nova estructura curricular.
  • Identificar i comprendre els elements curriculars, la coherència i les relacions que s'estableixen entre ells, des d'un enfocament competencial i la seua implicació en la pràctica educativa.
  • Dissenyar una estructura de programació didàctica per a una àrea, matèria o àmbit determinat, tenint en compte els diferents elements curriculars.
  • Identificar l'enfocament competencial del currículum a través de l'anàlisi de les competències clau i la seua relació amb el perfil d'eixida de l'alumnat.
  • Conèixer l'estructura, característiques i elements fonamentals d'una situació d'aprenentatge competencial.
  • Conèixer una eina que facilite l'elaboració de situacions d'aprenentatge competencial vinculades amb una àrea, matèria o àmbit curricular.
  • Comprendre i aplicar el concepte d'avaluació, així com els seus diferents tipus, al llarg del procés d'ensenyament-aprenentatge.
  • Reconéixer i aplicar diferents tècniques de recollida i anàlisi de dades, així com diferents instruments d'avaluació.
  • Integrar l'avaluació com a part del disseny de situacions d'aprenentatge contextualitzades.
  • Metodologies innovadores en el procés d'ensenyament-aprenentatge.
  • Bones pràctiques en educació.
  • Oferir recursos i propostes d'intervenció.
  • LOMLOE
  • Elements curriculars.
  • Programació Didàctica.
  • Competències Clau.
  • Perfil d¿eixida de l¿alumnat.
  • Situació d¿aprenentatge competencial.
  • Avaluació competencial.
  • Instruments d¿avaluació.
    • Professorat en general.
      • La selecció de participants es realitzarà atenent l'ordre d'inscripció i havent confirmat la participació.
      Observacions
        • Segons l'Ordre 65/2012, de 26 d'octubre, de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació, que estableix el model de formació permanent del professorat i el disseny, reconeixement i registre de les activitats formatives, la baixa no justificada en alguna activitat es podrà penalitzar amb la no admissió en posteriors accions formatives durant els 12 mesos següents a l'efectivitat de la baixa.