Servei de Formació del Professorat
17 de novembre de 2022
1 de desembre de 2022
10 hores
35 (més de 70 inscripcions realitzades)
CEIP "9 d'Octubre"
Petrer (Alacant)
Terminis D'inscripció
19 d'octubre de 2022
3 de novembre de 2022
9 de novembre de 2022
17/11/2022 - 17:00 a 20:00
24/11/2022 - 17:00 a 20:30
01/12/2022 - 17:00 a 20:30

• Impulsar entre els docents l'actualització en les diferents disciplines.
  • Estimular la reflexió al voltant del procés d'ensenyament-aprenentatge i potenciar el canvi cap a les bones pràctiques.
  • Presentar i conèixer els objectius, principis, fins i característiques del sistema educatiu, sobre els quals s'assenta el currículum derivat de la LOMLOE, així com la nova estructura curricular.
  • Identificar i comprendre els elements curriculars, la coherència i les relacions que s'estableixen entre ells, des d'un enfocament competencial i la seua implicació en la pràctica educativa.
  • Dissenyar una estructura de programació didàctica per a una àrea, matèria o àmbit determinat, tenint en compte els diferents elements curriculars.
  • Identificar l'enfocament competencial del currículum a través de l'anàlisi de les competències clau i la seua relació amb el perfil d'eixida de l'alumnat.
  • Conèixer l'estructura, característiques i elements fonamentals d'una situació d'aprenentatge competencial.
  • Conèixer una eina que facilite l'elaboració de situacions d'aprenentatge competencial vinculades amb una àrea, matèria o àmbit curricular.
  • Comprendre i aplicar el concepte d'avaluació, així com els seus diferents tipus, al llarg del procés d'ensenyament-aprenentatge.
  • Reconéixer i aplicar diferents tècniques de recollida i anàlisi de dades, així com diferents instruments d'avaluació.
  • Integrar l'avaluació com a part del disseny de situacions d'aprenentatge contextualitzades.
Continguts
  • Metodologies innovadores en el procés d'ensenyament-aprenentatge.
  • Bones pràctiques en educació.
  • Oferir recursos i propostes d'intervenció.
  • LOMLOE
  • Elements curriculars
  • Programació didàctica
  • Competències clau
  • Perfil d'eixida de l'alumnat
  • Situació d'aprenentatge competencial
  • Avaluació competencial
  • Instruments d'avaluació
Dirigit A
    • Professorat en general.
    Condicions
      • La selecció de participants es realitzarà atenent l'ordre d'inscripció i havent confirmat la participació.
      Observacions
        • Segons l'Ordre 65/2012, de 26 d'octubre, de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació, que estableix el model de formació permanent del professorat i el disseny, reconeixement i registre de les activitats formatives, la baixa no justificada en alguna activitat es podrà penalitzar amb la no admissió en posteriors accions formatives durant els 12 mesos següents a l'efectivitat de la baixa.
        Termes Consultar inscripcions