Jornades 22AE96IN130 - L'Escola Dansa 2023. València
Ofertat per CEFIRE Específic d'Àmbit Artístic Expressiu
General àmbit artísticoexpressiu
26 de novembre de 2022
8 hores (6 lectives + 2 de memoria)
90 (107 inscripcions realitzades)
CEIP Serrería
València (València)
18 d'octubre de 2022
14 de novembre de 2022
20 de novembre de 2022
26/11/2022 - 09:00 a 15:00
Ponents
Anna Calvo Gomez
Beatriz Baixauli Beltran

• Promoure una actualització pedagògica a l'àmbit artisticoexpressiu afavorint el treball col·laboratiu i en context.
  • Fomentar l'expressió artística i/o física, com a generadores de coneixement, potenciant el pensament divergent i la creativitat.
  • Apropar el món de la dansa a l'alumnat i fomentar el gust per conéixer aquesta disciplina artística.
  • Conèixer i treballar les coreografies proposades per a l'edició 2022-23 del projecte L'Escola dansa.
  • Oferir recursos motrius i escènics bàsics que ajuden a crear coreografies pròpies amb l'alumnat.
  • Memoritzar, associar i efectuar frases de moviment de dansa.
  • Fomentar i desenvolupar la creativitat i el treball cooperatiu.
  • Crear un producte artístic de qualitat que professorat i l'alumnat puguen compartir amb la comunitat educativa.
    • Materials didàctics (vídeos de les coreografies, àudios de les obres musicals seleccionades, etc.), per a la realització del projecte.
    • Aprenentatge dels moviments per a la seua posterior aplicació a l'aula..
    • La videodansa com a metodologia per treballar la part audiovisual.
      • Orden de prioridad:
      • 1. Docentes de los centros de educación primaria y de educación especial sostenidos con fondos públicos de la Generalitat Valenciana inscritos en el proyecto L'Escola dansa 2022-23, por orden de inscripción.
      • 2. Resto de profesorado por orden de inscripción.
      • IMPORTANTE:
      • En el caso de que las inscripciones superen el número inicial ofertado, se ampliarán para poder aceptar todas las solicitudes confirmadas vinculadas al proyecto.
      • Para poder dar respuesta formativa a todos y todas las participantes, se habilitará una segunda sede para la realización de la formación que será el CEIP Les Arts (València).
      • El horario será simultaneo (mismo día y hora)
      • La agrupación en cada sede será por orden de inscripción e intentando respetar la pertenencia a un mismo centro.
        • Personal docent, funcionari de carrera i interí, en actiu, amb destí en centres públics no universitaris de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.
        • Personal funcionari de carrera i interí, en actiu, pertanyent a l'ISEACV.
        • Personal docent de centres privats no universitaris sostinguts amb fons públics de la Generalitat Valenciana.
        • Personal docent de borsa de treball sense destí. Aquest no podrà suposar més del 50% de participació en l'activitat.
        Observacions
          • CONFIRMACIÓ D'ASSISTÈNCIA: El professorat admès a una activitat ha de confirmar l'assistència a la mateixa. La falta de confirmació facultarà al CEFIRE per seleccionar a altres sol·licitants que es trobin en llista d'espera. Els sol·licitants admesos que per qualsevol motiu, raonablement justificat, no puguin assistir a l'activitat, ho han de comunicar al coordinador abans de l'inici, perquè es pugui seleccionar a altres participants de la llista d'espera. La falta de comunicació i assistència facultarà al CEFIRE per no adjudicar les posteriors accions formatives que se sol·liciten.