Servei de Formació del Professorat
1 de desembre de 2022
26 de gener de 2023
8 hores
65 (78 inscripcions realitzades)
CEIP "Les Arts"
València (València)
Terminis D'inscripció
18 de novembre de 2022
27 de novembre de 2022
30 de novembre de 2022
01/12/2022
12/01/2023 - 18:00 a 20:00
19/01/2023 - 18:00 a 20:00
26/01/2023 - 18:00 a 20:00
Ponents
Nuria Vizcarro Boix
Joan Nave Fluxa
Isabel Marti Piera
Maria Francisca Garcelan Ortiz
Paula Llorens Camarena
Vicent Domingo Gimenez

Objectius
  • Promoure una actualització pedagògica a l'àmbit artisticoexpressiu afavorint el treball col·laboratiu i en context.
  • Fomentar l'expressió artística i/o física, com a generadores de coneixement, potenciant el pensament divergent i la creativitat.
  • Potenciar l'ús del valencià oral i escrit entre l'alumnat, en l'àmbit de la literatura i la representació artística teatral'
  • Facilitar la creació de situacions comunicatives reals que active l'ús de la llengua i la creativitat artística.
  • Familiaritzar l¿alumnat amb el llenguatge teatral i amb els diversos aspectes de la representació dramàtica: escenografia, expressió corporal, expressió lingüística, etc.
  • Afavorir el treball cooperatiu i integrador entre l¿alumnat mitjançant la interpretació d¿obres teatrals.
Continguts
    • Presentació de les obres del projecte L'Escola fa Teatre per part dels autors dels textos del projecte, mitjançant la plataforma Aules, on hi haurà obert un fòrum de preguntes i comentaris des de l'1 al 15 de desembre.
    • CONTINGUT DELS TALLERS PRESENCIALS:
    • Treball del cos aplicat al teatre
    • Treball textual i veu aplicada al teatre
    • Direcció escènica
    • DATES DELS TALLERS PRESENCIALS:
    • 12 de gener, de 18:00 a 20:00
    • 19 de gener, de 18:00 a 20:00
    • 26 de gener, de 18:00 a 20:00
    Dirigit A
      • Ordre de prioritat:
      • 1- Professorat inscrit al projecte l'Escola fa Teatre.
      • 2- Professorat interessat en les Arts Escèniques.
      Condicions
        • Personal docent, funcionari de carrera i interí, en actiu, amb destí en centres públics no universitaris de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.
        • Personal funcionari de carrera i interí, en actiu, pertanyent a l'ISEACV.
        • Personal docent de centres privats no universitaris sostinguts amb fons públics de la Generalitat Valenciana.
        • Personal docent de borsa de treball sense destí. Aquest no podrà suposar més del 50% de participació en l'activitat.
        Observacions
          • Personal funcionari de carrera i interí, en actiu, pertanyent a l'ISEACV.
          Termes Consultar inscripcions