Servei de Formació del Professorat
1 de desembre de 2022
25 de gener de 2023
8 hores
35 (21 inscripcions realitzades)
CEIP "Isabel Ferrer"
Castelló De La Plana (Castelló)
Terminis D'inscripció
18 de novembre de 2022
27 de novembre de 2022
30 de novembre de 2022
01/12/2022
11/01/2023 - 18:00 a 20:00
18/01/2023 - 18:00 a 20:00
25/01/2023 - 18:00 a 20:00
Ponents
Paula Llorens Camarena
Isabel Marti Piera
Joan Nave Fluxa
Nuria Vizcarro Boix
Marc Escrig Escrig

Objectius
  • Promoure una actualització pedagògica a l'àmbit artisticoexpressiu afavorint el treball col·laboratiu i en context.
  • Fomentar l'expressió artística i/o física, com a generadores de coneixement, potenciant el pensament divergent i la creativitat.
  • Potenciar l'ús del valencià oral i escrit entre l'alumnat, en l'àmbit de la literatura i la representació artística teatral.
  • Facilitar la creació de situacions comunicatives reals que active l'ús de la llengua i la creativitat artística.
  • Familiaritzar l'alumnat amb el llenguatge teatral i amb els diversos aspectes de la representació dramàtica: escenografia, expressió corporal, expressió lingüística, etc.
  • Afavorir el treball cooperatiu i integrador entre l'alumnat mitjançant la interpretació d'obres teatrals.
Continguts
    • Presentació de les obres del projecte L'Escola fa Teatre per part dels autors dels textos del projecte, mitjançant la plataforma Aules, on hi haurà obert un fòrum de preguntes i comentaris des de l'1 al 15 de desembre.
    • CONTINGUT DELS TALLERS PRESENCIALS:
    • Treball del cos aplicat al teatre.
    • Treball textual i veu aplicada al teatre.
    • Direcció escènica.
    • DATES DELS TALLERS PRESENCIALS:
    • 11 de gener, de 18:00 a 20:00
    • 18 de gener, de 18:00 a 20:00
    • 25 de gener, de 18:00 a 20:00
    Dirigit A
      • Ordre de prioritat:
      • 1- Professorat inscrit al projecte l'Escola fa Teatre.
      • 2- Professorat interessat en les Arts Escèniques.
      Condicions
        • Personal docent, funcionari de carrera i interí, en actiu, amb destí en centres públics no universitaris de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.
        • Personal funcionari de carrera i interí, en actiu, pertanyent a l'ISEACV.
        • Personal docent de centres privats no universitaris sostinguts amb fons públics de la Generalitat Valenciana.
        • Personal docent de borsa de treball sense destí. Aquest no podrà suposar més del 50% de participació en l'activitat.
        Observacions
          • CONFIRMACIÓ D'ASSISTÈNCIA: El professorat admès a una activitat ha de confirmar l'assistència a la mateixa. La falta de confirmació facultarà al CEFIRE per seleccionar a altres sol·licitants que es trobin en llista d'espera. Els sol·licitants admesos que per qualsevol motiu, raonablement justificat, no puguin assistir a l'activitat, ho han de comunicar al coordinador abans de l'inici, perquè es pugui seleccionar a altres participants de la llista d'espera. La falta de comunicació i assistència facultarà al CEFIRE per no adjudicar les posteriors accions formatives que se sol·liciten
          Termes Consultar inscripcions