Curs 22AE96IN109 - LÓVA, pràctica a l'aula
15 d'octubre de 2022
22 d'abril de 2023
30 hores
35 (41 inscripcions realitzades)
Palau de les Arts
Maria Iolanda Muñoz Viñoles
Lucia Ramon-laca Menendez De Luarca
María Del Henar Fuentetaja Sanz

• Promoure una actualització pedagògica a l'àmbit artisticoexpressiu afavorint el treball col·laboratiu i en context.
  • Fomentar l'expressió artística i/o física, com a generadores de coneixement, potenciant el pensament divergent i la creativitat.
  • Dónar ferramentes i recursos per a portar a terme el projecte LÓVA a l'aula.
  • Aprofundir en les diferents professions del projecte.
    • 1. Ferramentes i recursos per dur a terme el projecte LÓVA a l¿aula.
    • 2. Revisió del procés de creació d'una òpera original feta pels alumnes al llarg d'un curs escolar.
    • 3. Treball de noves dinàmiques.
    • 4. Aprofundiment en el procés d'escriptura del text teatral.
    • 5. Aprofundiment en el treball de dramatització per a adquirir recursos de cara al treball a l'aula.
    • 6. Aprofundiment en el treball d'escenografia per a adquirir recursos de cara al treball a l'aula.
    • 7. Aprofundiment en el treball de dansa i moviment per a poder ajudar al nostre alumnat a l'aula.
    • 8. Aprofundiment en el treball de composició musical per a adquirir recursos de cara al treball a l'aula.
    • 9. Creació d'un espai de debat, treball, col·laboració i reflexió al llarg del procés de creació amb el nostre alumnat.
    • 10. Aprofundiment en el desenvolupament de capacitats per a la mediació en conflictes.
      • Ordre de prioritat:
      • 1..Docents que van realitzar el curs LÓVA del juliol 2022 i que estiguen realitzant el projecte LÓVA al seu centre.
      • 2. Docents que en el seu centre s'està realitzant el projecte LÓVA el present curs 2022-23.
      • Es recomana la inscripció d'un màxim de 2 persones per centre on s'estiga realitzant el projecte.
        • 1. Personal docent, funcionari de carrera o interí amb destí en centres públics no universitaris de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.
        • 2. Personal funcionari de carrera i interí, en actiu, pertanyent a l'ISEACV.
        • 3. Personal docent de centres privats no universitaris sostinguts amb fons públics de la Generalitat Valenciana.
        • 4. Personal docent en borsa de treball sense destí. Aquest no podrà suposar més del 50% de participació de l'activitat.
        • La confirmació del curs implica la seua realització i participació. El fet de no complir aquesta condició pot implicar la no admissió en pròximes accions formatives.
        Observacions
          • CONFIRMACIÓ D'ASSISTÈNCIA: El professorat admès a una activitat ha de confirmar l'assistència a la mateixa. La falta de confirmació facultarà al CEFIRE per seleccionar a altres sol·licitants que es trobin en llista d'espera. Els sol·licitants admesos que per qualsevol motiu, raonablement justificat, no puguin assistir a l'activitat, ho han de comunicar al coordinador abans de l'inici, perquè es pugui seleccionar a altres participants de la llista d'espera. La falta de comunicació i assistència facultarà al CEFIRE per no adjudicar les posteriors accions formatives que se sol·liciten.