Maurice Tellekamp Alba Gomez-calcerrada Gallego Maria Ferrer Puig
Objectius
Generar estratègies que permeten el tractament integrat dels diferents llenguatges a l'aula d'Educació Infantil mitjançant el coneixement dels processos d'adquisició d'aquests.
Dissenyar, planificar, implementar i avaluar propostes educatives on es contemple el tractament globalitzat dels llenguatges en contextos significatius.
Generar estratègies que permeten el tractament integrat dels diferents llenguatges a l'aula d'Educació Infantil mitjançant el coneixement dels processos d'adquisició.
Dissenyar, planificar, implementar i avaluar propostes educatives on es contemple el tractament globalitzat dels llenguatges en contextos significatius.
Oferir eines que permeten el professorat obrir mires per tal de generar contextos comunicatius significatius d'aprenentatge.
Continguts
Els contextos significatius en l'aprenentatge de la llengua estrangera.
L'emoció en el la pràctica educativa.
L'anglés com a element de transdisciplinarietat en els llenguatges.
L'aprofitament dels espais més enllà de l'aula.
Eines que permeten generar situacions comunicatives.
La programació i avaluació inclusiva i respectuosa.
La "progettazione".
Dirigit A
Aquesta formació està dirigida a mestres que estiguen impartint l'anglés en Educació Infantil, en actiu a centres públics de la Comunitat Valenciana dependents de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.
Per tant, quedaran excloses totes les persones que no complisquen els requisits d'aquesta convocatòria.
Condicions
La formació es desenvolupa en llengua estrangera, anglés, i requereix un nivell de competència mínim de B2.
Observacions
Tindran prioritat els següents grups docents:
Professorat que impartix l'anglés a Educació Infantil, en actiu a Centres Públics de la Comunitat Valenciana.
Professorat d'Educació Infantil, funcionari de carrera.
Professorat d'Educació Infantil, interí.
Educadors/es d'Educació Infantil de la GVA.
Resta de professorat, funcionari de carrera.
Resta de professorat, interí.
La confirmació de participació en el curs implica la seua realització i participació en cas de ser seleccionat/ada.
Per a poder obtindre la certificació serà imprescindible assistir, almenys, al 85 % de les sessions virtuals, així com la realització de les tasques establertes.
Les presents accions formatives estan destinades al professorat no universitari amb destí en centres públics (i privats concertats, en el seu cas) de la Comunitat Valenciana.
Les activitats en què no es cobrisca, almenys, el 60% de les places oferides, podran ser anul·lades pel CEFIRE corresponent. Per a una informació més concreta sobre qualsevol acció formativa dirigir-se al coordinador corresponent.
INSCRIPCIÓ: A través d'esta pàgina web.
En cas de tindre preferència, d'acord amb les condicions específiques de cada activitat, cal indicar o justificar els criteris al·legats.
TERMINI D'INSCRIPCIÓ: Per a cada activitat, excepte per les que s’indique expressament, finalitza deu dies abans del començament de la mateixa.
ADMISSIÓ: Les peticions s'atendran en funció de les condicions específiques de participació de l'activitat corresponent i, en cas d'igualtat, per l'orde de registre d'entrada de les sol·licituds. Les llistes d'admesos es faran públiques en la pàgina web del Servici almenys 7 dies abans de l'inici de l'activitat.
CONFIRMACIÓ D'ASSISTÈNCIA: El professorat admés a una activitat ha de confirmar l'assistència a la mateixa. L'absència de confirmació facultarà al CEFIRE per a seleccionar a altres sol·licitants que es troben en llista d'espera. Els sol·licitants admesos que per qualsevol motiu, raonablement justificat, no puguen assistir a l'activitat, ho han de comunicar al CEFIRE abans del seu inici, perquè es puga seleccionar a altres de la llista d'espera. L'absència de comunicació i assistència facultarà al CEFIRE per a no adjudicar-los posteriors accions formatives que demanen.
CERTIFICACIÓ: Expedida pel CEFIRE concret. Condicions per a la seua obtenció: realització de les activitats proposades i assistència, almenys, al 85 % de les hores totals de l'activitat (Orde de 21 de desembre de 2010). L'assistència inferior al percentatge assenyalat exclou de l'expedició de qualsevol certificat.