Jornada Informativa 22EI11EI073 - Compartir i créixer: aprendre a l'aula de 2 anys (ALACANT)
Ofertat per CEFIRE Específic d'Educació Infantil
Educació infantil
7 de setembre de 2022
4 hores
350 (293 inscripcions realitzades)
Centre de Congressos "Ciutat d'Elx"
Elx (Alacant)
20 de juny de 2022
1 de setembre de 2022
2 de setembre de 2022
07/09/2022 - 09:30 a 13:30
Ponents
Rosa Vidiella Badell
Elena Herran Izagirre
Eszter ágnes Mózes

• Afavorir les relacions i crear cohesió de grup entre els docents compromesos amb l'educació.
  • Potenciar l'intercanvi d'experiències inspiradores i projectes de centres educatius innovadors.
  • OBJECTIUS ESPECÍFICS

• Donar a conèixer la nova estructura de la formació de les aules de 2 anys.
  • Conéixer les característiques de l'alumnat de 2 anys i les implicacions educatives del treball en aquesta edat.
  • Fonamentar la intervenció educativa dels professionals que treballen en aquest nivell educatiu.
    • Acollida i acompanyament emocional
    • Mirada respectuosa del creixement i el desenvolupament segons els principis d'Emmi Pikler
    • Joc i moviment
    • Rol docent
    • Experiències destacades
      • Personal docent en actiu de l'especialitat d'Educació Infantil.
      • Personal tècnic educador d'Infantil de la GVA i de les escoles infantils municipals.
      • Professorat del grau superior de Formació Professional del cicle formatiu d'Educació Infantil.
      • Professorat en general per ordre d'inscripció.
        • Criteris de selecció:
        • 1. Professorat d'Educació Infantil adscrit a les aules de 2 anys en centres de la GVA.
        • 2. Educadores i educadors d'Educació Infantil adscrits a les aules de 2 anys en centres de la GVA.
        • 3. Professorat d'Educació Infantil i equips directius en centres de la GVA.
        • 4. Educadores i educadors d'escoles infantils municipals.
        • 5. Professorat del grau superior de Formació Professional del cicle formatiu d'Educació Infantil.
        • 6. Resta de professionals de l'educació.
        • *Les persones del cas 4 han d'acreditar la seua situació amb un certificat de la direcció del centre enviat dintre del termini d'inscripció al correu 46402890.secretaria@edu.gva.es, sols s'acceptaran fora d'aquest termini en cas d'haver places.
        • Es primarà la inscripció de persones que estiguen adscrites en el mateix centre.
        • La confirmació del curs implica la seua realització i participació. El fet de no complir aquesta condició pot implicar la no admissió en pròximes accions formatives.
        • Seran excloses totes aquelles persones que presenten activitats formatives addicionals solapades en el temps quan el còmput d'hores supera les 15 setmanals o es produeix coincidència de sessions, tenint preferència de participació, en igualtat de condicions, aquelles persones inscrites que no estiguen cursant cap altra activitat.
        Observacions
          • La jornada informativa té una durada de 4 hores amb caràcter presencial.