Curs a distància 22SP47IN023 - Lliurex per a la tasca docent
10 d'octubre de 2022
28 de novembre de 2022
30 hores
150 (200 inscripcions realitzades)
a distància
1 de juliol de 2022
25 de setembre de 2022
3 d'octubre de 2022
Ponents
Javier Garcia Escribano
Jose Alfredo Murcia Andres
Ana Isabel Guaita Casanova

• Aprendre a utilitzar els recursos informàtics de manera integrada en la pràctica docent.
  • Seleccionar els recursos digitals educatius necessaris en funció de les necessitats dels alumnes i de les característiques específiques de l'àrea que impartix.
  • LliureX tasca docent

OBJECTIUS ESPECÍFICS DEL CURS

1. Aprendre a utilitzar els recursos informàtics de manera integrada en la pràctica docent.
    2. Seleccionar els recursos digitals educatius necessaris en funció de les necessitats dels alumnes i de les característiques específiques de l'àrea que impartix.
    3. Aprendre a utilitzar els recursos informàtics de manera integrada en la pràctica docent.
    4. Seleccionar els recursos digitals educatius necessaris en funció de les necessitats dels alumnes i de les característiques específiques de l'àrea que impartix.
    5. Dotar de les habilitats necessàries per a conèixer els requisits per a la instal·lació del SO i conèixer els seus requeriments.
    6. Dotar de les competències bàsiques per a entendre i moure's per l'entorn de LliureX.
    7. Introducció de les aplicacions ofimàtiques i de disseny per a LlliureX.
    8. Conèixer les nocions bàsiques per a mantindre LliureX actualitzat i instal·lar paquets.
    • CONTINGUTS ESPECÍFICS DEL CURS

1. Presentant Lliurex 21
      2. Treballant amb LliureX 21
      3. Eines bàsiques de LliureX. Ofimàtica,utilitats i accés a Internet
      4. Eines bàsiques de LliureX: Multimèdia
      5. Eines bàsiques de LliureX. Aplicacions Educatives
      6. LliureX i la identitat digital
      • Docents en general
          1. Es tracta d'un curs inicial que requerix pocs coneixements previs
          2. S'abordaran diferents aplicacions presents a LliureX 21
          3. Podrà seguir-se perfectament el curs si no es dipossa d'un ordinador amb LliureX a casa.
          S'habilitarà accés a un ordinador amb LLiureX a través del navegador web
        Observacions
          • Els criteris selecció seran per ordre els següents:
            1. Funcionaris/es de carrera
            2. Inscrits en borsa de docents de la Conselleria d'educació de València
            3. Personal laboral
            4. Altres docents adscrits a un centre de la Comunitat Valenciana
            En tots els casos es respectarà l'ordre d'inscripció i, a més, es prioritzarà el no estar fent una altra acció formativa.
            Serà obligatori accedir a l'aula virtual del curs durant els tres primers dies des de l'inici, fer la corresponent presentació i accedir a la planificació del curs.