RESOLUCIÓ de 10 de febrer de 2021, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca concurs de mèrits per a la selecció i nomenament d'assessors i assessores de formació dels centres de formació, innovació i recursos educatius (CEFIRE) de la Comunitat Valenciana. [2021/1279]
CORRECCIÓ d’errades de la Resolució de 10 de febrer de 2021, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca concurs de mèrits per a la selecció i nomenament d’assessors i assessores de formació dels centres de formació, innovació i recursos educatius (CEFIRE) de la Comunitat Valenciana. [2021/1804]]
INSTRUCCIONS PER A EMPLENAR LA SOL·LICITUD, L'AUTOBAREMACIÓ DE MÈRITS I LA DECLARACIÓ EXPRESSA DE DISPONIBILITAT 1) Accedisca al formulari de sol·licitud i d'autobaremació de mèrits. En el formulari apareixeran les següents pantalles:
- Una primera pantalla en la qual ha d'emplenar les seues dades personals i professionals i les places d'assessories que inclourà la seua sol·licitud, a continuació prema "Continuar". (No és necessari repetir una elecció CEFIRE-ESPECIALITAT encara que hi haja diverses vacants).
- En les tres següents pantalles apareixeran les dades de l'autobaremació de mèrits. Per a cadascun dels apartats ha d'indicar els mèrits que posseeix emplenant tant les caselles numèriques corresponents com les caselles en les quals relacione els documents justificatius que aporta per a acreditar els mèrits al·legats. La plataforma realitzarà automàticament la baremació.
2) Quan haja inserit totes aquestes dades, prema el botó Enviar i anote el número de sol·licitud que apareixerà en la seua pantalla, que servirà per identificar el o els projectes d'actuació elaborats. També apareixerà la relació dels documents disponibles per a descarregar en format OpenDocument (ODT):
- Sol·licitud de participació en la convocatòria d'assessories.
- Autobaremació de mèrits.
- Declaració expressa de disponibilitat.
3) Ha de descarregar i signar els tres documents generats per la plataforma. Si disposa de certificat digital, convertisca els tres documents a format PDF i signe'ls digitalment. En cas contrari, imprimisca, signe’ls i escanege els tres documents, guardant-los en format PDF una vegada signats.
4) Elabore un projecte d'actuació (o dos si opta a dos grups/assessories diferents) en format PDF. Les característiques del projecte són: extensió màxima de 15 pàgines en format DIN A-4 (sense comptar la portada ni l'índex) amb una tipografia Arial o similar de 12 punts sense comprimir en tot el document (fins i tot en els encapçalaments, els peus de pàgina i l'índex) excloent la portada i amb interlineat doble en tot el document excepte en les taules explicatives, si n'hi haguera, que s'ajustaran a un cos de lletra de 9 punts i a un interlineat senzill.
Criteris de valoració del projecte de treball
MOLT IMPORTANT: El projecte no contindrà cap marca referida a la identitat personal i la seua identificació es realitzarà per mitjà del número de sol·licitud obtingut en el procés telemàtic.
5) Escanege els mèrits al·legats que no estiguen registrats en el compte formació i genere un únic fitxer en format PDF. També podrà reunir diferents documents (sempre tots ells en format PDF) en un únic fitxer comprimit en format ZIP o similar. En tots dos casos, el resultat final ha de ser un sol fitxer que contindrà tots els mèrits, no sent possible enviar a la plataforma múltiples fitxers de mèrits per separat.
6) Entre de nou en el portal i recupere la sol·licitud. Seleccione i adjunte mitjançant els botons corresponents la següent documentació:
- La sol·licitud de participació (generada per la plataforma) signada. (Arxiu en format PDF)
- L'autobaremació de mèrits (generada per la plataforma) signada. (Arxiu format PDF)
- La declaració expressa de disponibilitat (generada per la plataforma) signada. (Arxiu format PDF)
- Projecte o projectes elaborats (Arxius en format pdf, nomenats com a número_de_sol·licitud_grup_asesoria.pdf)
- El fitxer amb els mèrits al·legats que no estiguen registrats en el compte formació (format PDF o ZIP)
7) Avance per les successives pantalles verificant la informació introduïda, i prema el botó Enviar de l'últim formulari per a acabar.
INSTRUCCIONS PER A RECUPERAR LA SEUA SOL·LICITUD
Una vegada acceptada la sol·licitud, si necessita modificar-la o accedir de nou per a enviar la documentació signada, ha d'accedir de nou a aquesta mateixa pàgina i prémer en l'enllaç de recuperar sol·licitud, indicant a continuació el número de sol·licitud generat (8 últims dígits) i el compte de correu electrònic de contacte de la sol·licitud original. Si no coneix el número de sol·licitud, indique el seu mail i rebrà un correu electrònic amb un enllaç que li permetrà recuperar-la. Si indica el número de sol·licitud, accedirà directament a una pantalla des de la qual podrà imprimir o editar la sol·licitud.
Recuperar la sol·licitud
Per a qualsevol dubte sobre la convocatòria té a la seua disposició el correu de contacte assessories2021concurs@gva.es . |