Entitats col·laboradores - curs 2017/2018
Data d'inici 2 de novembre de 2017 Data de fi 24 de novembre de 2017
Descripció

RESOLUCIÓ de 21 d'abril de 2017, de la Secretaria Autonòmica d'Educació i Investigació, de convocatòria per al reconeixement d'entitats col·laboradores en la formació del professorat i de les activitats de formació permanent que proposen per al curs escolar 2017-2018.

INSTRUCCIONS PER A REALITZAR LA SEUA SOL·LICITUD
Per a sol·licitar la participació en aquesta convocatòria, seguisca les instruccions:
1) Ha de presentar una sol·licitud telemàtica. Pot realitzar-la polsant el botó "Omplir formulari" que apareix al final d'aquesta pantalla. A més, en la dita sol·licitud, totes les entitats hauran d'aportar:
-Full de càlcul el pla d'activitats de formació (descarregar model). Important:   Usar el model de full de càlcul actualitzat que es facilita. Instruccions ompliment full.
-Perfil/disseny de les dites activitats en un únic document en format PDF.
-Estatuts de l'entitat en format PDF, on conste que és una entitat sense ànim de lucre i entre els seus fins, figura, expressament, la formació del professorat.  No serà necessari si l'entitat ha sigut  reconeguda en cursos anteriors, llevat que els seus estatuts hagueren sigut modificats

Per a l'acreditació del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, pot donar l'autorització a aquest òrgan gestor per a obtindre la dita acreditació. En cas de no subscriure la dita autorització haurà d'aportar la documentació corresponent, que haurà de ser enviada telemàticament en un arxiu en format PDF.

2) Les entitats que sol·liciten el reconeixement per primera vegada i les que no han sigut reconegudes en anteriors curs escolars, deuran a més imprimir la seua sol·licitud. Podran descarregar-la des de l'enllaç que li apareixerà al final del formulari electrònic. Una vegada firmada es presentarà en suport paper, junt amb la resta de la documentació que s'indica en la convocatòria, en un Registre Públic.

INSTRUCCIONS PER A RECUPERAR UNA SOL·LICITUD
Una vegada realitzada la seua sol·licitud, si necessita modificar-la o per a completar-la, ha d'accedir novament a aquesta mateixa pàgina i polsar en l'enllaç "Recuperar la sol·licitud", indicant a continuació el seu número de sol·licitud (8 últims dígits) i el compte de correu electrònic de contacte de la persona sol·licitant que es va guardar en la sol·licitud original. Després polse "editar".

• Si no coneix el número de sol·licitud, indique el mail i rebrà un correu electrònic amb un enllaç que li permetrà recuperar-la.
  • Si indica el número de sol·licitud, accedirà directament a una pantalla des de la qual podrà editar la sol·licitud.

Recuperar la sol·licitud

Per a qualsevol dubte sobre la convocatòria te a la seua disposició els correus de contacte: aracil_mje@gva.es i fernandez_eut@gva.es

La convocatòria està fora de termini per a participar.