Programa Experimental Tauletes Digitals 15/16
Data d'inici 13 de juny de 2015 Data de fi 5 de juny de 2016

Procés d'inscripció

RESOLUCIÓ de 8 de juny de 2015, de la Direcció General d’Innovació, Ordenació i Política Lingüística, per la qual es dóna continuïtat al programa experimental per al foment de l’ús de tauletes tàctils digitals en centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana

Termini d'inscripció: des de el 13 de juny fins el 30 de juny de 2015
Procés d'inscripció:

1. Completarl'inscripció telemàtica
  2. obtenir l'imprés de la seua sol·licitud, podrà obtenir l'imprés després polsar el botó "Enviar"
  3. Signar la sol·licitud
  4. Presentar-la en els registres establits en la convocatòria
  5. Adjuntar certificat emés pel Secretari del Consell Escolar, com indica la convocatòria
  6.

Una volta presentada en els registres establits per la convocatoria, s'ha d'adjuntar a la sol·licitud realitzada telemàticament, en el termini fixat per a la inscripció:

• copia escanejada de la sol·licitud presentada en els registres establits en la convocatòria, amb segell de registre d'entrada.
  • certificat emés pel secretari del centre en el qual es faça constar que el Consell Escolar ha aprovat implementar el programa experimental per al foment de l'ús de llibres de text en dispositius electrònics tauletes digitals, en els termes previstos.

Participants en el programa experimental en el curso 2014/15: cal que emplenen la sol·licitud, indicant la seua continuïtat en el programa.

Centres de nova implantació: la resta de centres, han d'emplenar la sol·licitud indicant que són centre de nova implantació.

Recuperar sol·licitud

Una vegada acceptada la sol·licitud, o si necessita modificar-la per fer cap correcció, ha d'accedir a esta mateixa pàgina de nou i polsar

ací

A continuació ha d'indicar el número de sol·licitud generat (8 últims dígits) i el correu electrònic de contacte escrit en la sol·licitud original.

Al polsar el botó "recuperar", rebrà un enllaç en el seu correu electrònic que li permetrà accedir a les dades emmagatzemades.

La convocatòria està fora de termini per a participar.