Omet navegació

5.1.2. Visibilitat per al màrqueting educatiu

Aparèixer és existir i aparèixer en posicions de recerca destacades, és un signe extra de credibilitat i ens col·loca en l'aparador. Tinguem en compte que, en molts casos, els futurs alumnes o famílies acudiran a Google o altres cercadors en recerca d'un llistat d'opcions que comparar, i “el partit es juga des del primer minut”.

Hem d'analitzar quina és la nostra visibilitat en línia, com volem posicionar-nos i quin tipus de recerques mostren la nostra pàgina web en primeres posicions. Podem, i hem de, plantejar-nos campanyes de publicitat en línia per a períodes de preinscripcions i inscripcions, tant en cercadors com en xarxes socials.

En el cas dels col·legis, cobra especial importància el posicionament local, per a recerques geolocalizadas. El col·legi ha d'aparèixer en els resultats de recerques locals i oferir tota la informació de contacte i d'ubicació perfectament actualitzada.

Si aspirem a tenir alumnes d'altres nacionalitats, disposar d'una web en diferents idiomes ens facilitarà el camí.