Foro de debate Tema 5

Aportacions familiars al centre educatiu

laura
Aportacions familiars al centre educatiu
by Laura Tudon Donat - Wednesday, 10 October 2012, 8:51 PM

Pense que la participació de les families d'intre de l'ambit escolar cada vegada és molt més important. Ja no sols de families, sino de voluntaris que poden ajudar als nostres alumnes a desenvolupar les seues característiques i qualitats. 

Escoltant a Rafael Layón, m'he posat en la pell de molts dels alumnes que hi han en la meua escola. Xiquets i xiquetes de classes desfavorides que si hi haguera una participació de pares o voluntaris per tal d'ajudar-los serien alumnes més socialitzats i més integrats en la vide de l'aula i sobretot de l'escola.

Crear comuitats d'aprenentage on son els propis pares i mares els que estan en l'escola, els que hi ajuden en la vida de l'escola i els que en ocasions ens estan ajudant a dirigir moltes de les vides i de les families del centre, és una cosa que m'agradaria que hi haguera al meu centre. Crear comunitats d'aprenentatge. HE de dir que al centre aquest curs s'ha creat una comunitat d'aprenentatge per a adults, per tal que estudien i tiguen un certificat.

Per concloure pense que les aportacions per part de familiars i d'altres persones que estan dintre del centre educatiu és molt positiva sobretot perque afavoreixen l'aprenentatge dels alumnes, sobretot en centres on les classes socilas son més desfavorides,