Topic outline

  • Avisos

    Guía «Herramientas y recursos digitales para e-learning ...

  • Bloc 0: ASPECTES INTRODUCTORIS

    1. El treball per tasques
    2. L'entorn personal d'aprenentatge (PLE)
    3. Referències bibliogràfiques

      

  • Bloc 1: RECURSOS PER A TREBALLAR LA LLENGUA ESCRITA

    CONTINGUTS BLOC 1

    1. Llibre 1: RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA COMPRENSIÓ LECTORA
      • Els diferents tipus de lectura. Criteris per a l'elecció de textos
      • Els formularis per a dissenyar activitats de comprensió lectora
      • La lectura intensiva a través d'una webquest
      • Les tertúlies i els cercles literaris
      • El booktrailer
    2. Llibre 2: RECURSOS DIDÀCTICS PER A ENSENYAR A ESCRIURE
      • L'escriptura com a procés
      • Escriure facilitant model de textos 
      • Els camps lèxics com a pretext per a escriure
      • Els còmics

  • BLOC 2: RECURSOS PER A TREBALLAR LES HABILITATS ORALS

    CONTINGUTS BLOC 2

    1. INTRODUCCIÓ GENERAL: ENSENYAR LA COMPETÈNCIA ORAL A CLASSE. 
    2. LLIBRE 3: RECURSOS DIDÀCTICS PER A LA COMPRENSIÓ ORAL
      • Nivells de comprensió 
      • Diversitat de textos 
      • Tipologia d'activitats 
      • Una mostra d'activitat 
    3. LLIBRE 4: RECURSOS DIDÀCTICS PER A L'EXPRESSIÓ ORAL
      • La gamificació en l'expressió oral: activitats de mostra 
      • De la imatge a la parla: expressar-se a partir de l'art 
      • Els avatars parlants  
      • La ràdio a l'aula: els podcasts com a eina didàctica 
      • Cinema i oralitat: propostes concretes
  • BLOC 3: L'AVALUACIÓ

    CONTINGUTS BLOC 3

    LLIBRE 5: INSTRUMENTS D'AVALUACIÓ.

    1. L'avaluació: conceptes bàsics
    2. Nous instruments d'avaluació  
      • Portfolio 
      • Dossier d'aprenentatge 
      • Diari d'aprenentatge 
      • Rúbriques